of     1   

trvisXX
#202153678Tuesday, November 22, 2016 2:06 AM GMT

Important REMINDERS: - YOU MUST BE IN THE PGHL GROUP (or have an OBVIOUS/KNOWN alt account) - MUST PM ME if you RETIRED (you CANNOT undo this once its draft day) - SEND TrvisXX a draft list incase YOU OR YOUR PRESIGNEES CANT make the draft, or you just want to make sure and have that draft list as an insurance if something happens - Captains DONT get fooled by other captains into doing trades (when draft list is made on monday) or drafting inactive players etc. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ CAPTAINS + Presignees: Layout: Captain - Team - 2 Presignees trvisXX - CGY - EvilTigo, Arcticfox33 Xeronax (R) - PIT - fosnanx, got_magic, eelee345, RyGuyXV, Angrynator Atomicsama - WPG - Holysama, FlashyDong k1nq - LAK - Supremacy_Snipes, Zestypowertroll4 HylonomusLyelli - ANA - Noal63, TheRealGonzo21 DarkFxllen (R) - PHI - Nexonuss, BrendenGaiiaghar Coit45 (R) - MIN - PureChills, Girafferson Sniped68 - CHI - iSidersz, piekins Paul8683 - SJS - smizcookiemonster, risk88 Codisyto2 - DET - Bambiino, ZennityTroll Hopsin818 - TOR - Accomodo, chrisspeedy132 Shanoogy123 CAR - Soccerstarmidfield2, ramherd45 StewNoodle - ARZ - DontToewsMeBro, Lanzlo Benkevin1 - BOS - Lagium, ...... Board and I will try to get everything ranked up as soon as possible ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ NOTE: * PLAYERS CANNOT REFUSE TO PLAY FOR THEIR TEAM, IF THEY DONT SHOW UP (because they refuse to play) THEN THEY CANT GET TRADED - CAPTAINS SEND ME DRAFT LISTS IF U OR UR ALT CAPS CANT MAKE - Captains you may begin trading until draft day - Draft is at FRI - 8:30 EST, SAT/SUN - 5:00 EST BENKEVIN I STILL NEED A PRESIGNEE V Draft List V ROUND 1: Benkevin1 - BOS Coit45 - MIN Xeronax - PIT = * NEEDS TO CUT 3 PLAYERS IN ORDER TO USE THIS PICK * Hopsin818 - TOR HylonomusLyelli - ANA StewNoodle - ARZ Shanoogy123 - CAR k1nq - LAK trvisXX - CGY Sniped68 - CHI DarkFxllen - NJD Codisyto2 - DET Paul8683 - SJS Atomicsama - WPG ROUND 2: Atomicsama - WPG Paul8683 - SJS Codisyto2 - DET DarkFxllen - NJD Sniped68 - CHI trvisXX - CGY k1nq - LAK Shanoogy123 - CAR StewNoodle - ARZ HylonomusLyelli - ANA Hopsin818 - TOR Xeronax - PIT = * NEEDS TO CUT 2 PLAYERS IN ORDER TO USE THIS PICK * Coit45 - MIN Benkevin1 - BOS ROUND 3: k1nq - LAK StewNoodle - ARZ Sniped68 - CHI Xeronax - PIT = * NEEDS TO CUT 1 PLAYER IN ORDER TO USE THIS PICK * Codisyto2 - DET trvisXX - CGY Hopsin818 - TOR Benkevin1 - BOS DarkFxllen - NJD Coit45 - MIN Shanoogy123 - CAR Atomicsama - WPG Paul8683 - SJS HylonomusLyelli - ANA ROIND 4: HylonomusLyelli - ANA Paul8683 - SJS Atomicsama - WPG Shanoogy123 - CAR Coit45 - MIN DarkFxllen - NJD Benkevin1 - BOS Hopsin818 - TOR trvisXX - CGY Codisyto2 - DET Xeronax - PIT Sniped68 - CHI StewNoodle - ARZ k1nq - LAK ROUND 5: DarkFxllen - NJD Benkevin1 - BOS Paul8683 - SJS StewNoodle - ARZ Coit45 - MIN Sniped68 - CHI Xeronax - PIT k1nq - LAK HylonomusLyelli - ANA Hopsin818 - TOR Codisyto2 - DET trvisXX - CGY Shanoogy123 - CAR Atomicsama - WPG ROUND 6: Atomicsama - WPG Shanoogy123 - CAR trvisXX - CGY Codisyto2 - DET Hopsin818 - TOR HylonomusLyelli - ANA k1nq - LAK Xeronax - PIT Sniped68 - CHI Coit45 - MIN StewNoodle - ARZ Paul8683 - SJS Benkevin1 - BOS DarkFxllen - NJD ROUND 7: Shanoogy123 - CAR DarkFxllen - NJD Codisyto2 - DET Atomicsama - WPG trvisXX - CGY Coit45 - MIN Hopsin818 - TOR k1nq - LAK Sniped68 - CHI HylonomusLyelli - ANA StewNoodle - ARZ Xeronax - PIT Paul8683 - SJS Benkevin1 - BOS ROUND 8: Benkevin1 - BOS Paul8683 - SJS Xeronax - PIT StewNoodle - ARZ HylonomusLyelli - ANA Sniped68 - CHI k1nq - LAK Hopsin818 - TOR Coit45 - MIN trvisXX - CGY Atomicsama - WPG Codisyto2 - DET DarkFxllen - NJD Shanoogy123 - CAR ROUND 9: Sniped68 - CHI k1nq - LAK Shanoogy123 - CAR Xeronax - PIT Paul8683 - SJS Atomicsama - WPG HylonomusLyelli - ANA Codisyto2 - DET DarkFxllen - NJD Benkevin1 - BOS Coit45 - MIN Hopsin818 - TOR StewNoodle - ARZ trvisXX - CGY ROUND 10: trvisXX - CGY StewNoodle - ARZ Hopsin818 - TOR Coit45 - MIN Benkevin1 - BOS DarkFxllen - NJD Codisyto2 - DET HylonomusLyelli - ANA Atomicsama - WPG Paul8683 - SJS Xeronax (R) - PIT Shanoogy123 - CAR k1nq - LAK Sniped68 - CHI ROUND 11: Coit45 - MIN StewNoodle - ARZ Codisyto2 - DET Hopsin818 - TOR trvisXX - CGY Atomicsama - WPG HylonomusLyelli - ANA Shanoogy123 - CAR Benkevin1 - BOS k1nq - LAK Xeronax - PIT Sniped68 - CHI DarkFxllen - NJD Paul8683 - SJS ROUND 12: Paul8683 - SJS DarkFxllen - NJD Sniped68 - CHI Xeronax - PIT k1nq - LAK Benkevin1 - BOS Shanoogy123 - CAR HylonomusLyelli - ANA Atomicsama - WPG trvisXX - CGY Hopsin818 - TOR Codisyto2 - DET StewNoodle - ARZ Coit45 - MIN Returning Roster: PIT: [C] Xeronax [A] fosnanx [A] got_magic eelee345 RyGuyXV Angrynator ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ PM trvisXX if you have any concerns or questions regarding PGHL or HHCL

    of     1