of     1   

KaiVonZiegner
#198377934Tuesday, September 13, 2016 3:35 PM GMT

Hi! I need to update this so it checks for the gamepass specified instead of a shirt. function check_if_got_shirt(plr,srtid) return game:GetService("BadgeService"):UserHasBadge(plr.userId, srtid) end I have the ids set to values like gamepass1_id so I need it to check for whatever gamepass id has been specified.
CodeBreadpudding
#198378001Tuesday, September 13, 2016 3:38 PM GMT

KaiVonZiegner
#198378437Tuesday, September 13, 2016 3:54 PM GMT

I forgot to add this part too. --[[ function onPlayerEntered(newPlayer) wait(1) if (newPlayer == nil) then return end char = newPlayer.Character while char:findFirstChild("Torso") == nil do wait() end wait(1) if char:findFirstChild("Shirt Graphic") ~= nil then decal = char:findFirstChild("Shirt Graphic").Graphic else decal = "" end buy(newPlayer,decal) end --]]
Milenveliki
#198380472Tuesday, September 13, 2016 5:09 PM GMT

########################################################################################################################################################################################################
h_qr
#198381508Tuesday, September 13, 2016 5:45 PM GMT

local id = 00000 -- change lol game.Players.PlayerAdded:connect(function(plr) if game:GetService('GamePassService'):PlayerHasPass(plr,id) then -- code end end)
Milenveliki
#198381846Tuesday, September 13, 2016 5:55 PM GMT

#############################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################
KaiVonZiegner
#198383343Tuesday, September 13, 2016 6:44 PM GMT

The problem is there are multiple gamepasses I want it to check for
CodeBreadpudding
#198383371Tuesday, September 13, 2016 6:45 PM GMT

Then run the function multiple times
Extuls
#198383509Tuesday, September 13, 2016 6:50 PM GMT

#########################################################################################################################################################################################################################
Extuls
#198383532Tuesday, September 13, 2016 6:50 PM GMT

SimplyRemove
#198383683Tuesday, September 13, 2016 6:54 PM GMT

Yeah, what @Skelris said. Using MarketplaceService means that people don't need to rejoin the game into a different server for a gamepass to take effect.
Nartronic
#198384470Tuesday, September 13, 2016 7:11 PM GMT

-- MARKETPLACE SERVICE local MarketplaceService = game:GetService("MarketplaceService") -- GAMEPASSES local Gamepass1 = 000000000 local Gamepass2 = 000000000 local Gamepass3 = 000000000 -- CHECK IF THEY HAVE THE GAMEPASSES game.Players.PlayerAdded:connect(function(Player) if MarketplaceService:PlayerOwnsAsset(Player, Gamepass1) then -- Do something here. end if MarketplaceService:PlayerOwnsAsset(Player, Gamepass2) then -- Do something here. end if MarketplaceService:PlayerOwnsAsset(Player, Gamepass3) then -- Do something here. end end)

    of     1